Un dels objectius del treball amb famílies és realitzar una entrevista anual de seguiment. Actualment disposem d’altres mecanismes com: informes trimestrals, visites periòdiques, trucades o e-mails, són alguns exemples.
Per aquest 2019 la proposta de treball amb les famílies de les residències de Prats s’ha pensat com un espai de trobada per les famílies i els professionals. L’objectiu és compartir plegats un record, una història, una anècdota o una vivència al voltant de la persona atesa i aquest compartir fer-lo amb el o la professional que està dia rere dia amb el o la resident.
El treball previ és demanar a les famílies i als professionals que hi participen que busquin una foto de la seva vida que sigui especial i que vulguin explicar la historia que hi ha darrera la imatge.
La dinàmica consisteix en explicar una història a través de la foto, aquesta ajuda a fer un relat de vida des de l’emoció.
En aquesta trobada en Roger Casanovas (auxiliar tècnic educatiu) va triar com a presentació “l’art de viure”. Va poder conèixer aspectes de la vida dels usuaris que no coneixia i també va poder intercanviar anècdotes de la vida diària a la residència.
I com ell mateix va dir concloent la trobada: “l’art de viure és fer de cada dia un dia únic, sense fer grans plans pel futur”

Agraïm la participació de les famílies i al Consorci per a la Promoció de l’Alta Anoia per cedir-nos l’espai per realitzar aquesta trobada.
Equip Tècnic | Residència Els Prats de Rei
Sense comentaris!
No hi han comentaris, però pots ser el primer en comentar aquest article.